Honeywell Draadloze Deurbel 3 Series

Honeywell Draadloze Deurbel Kenmerken & Eigenschappen

De Honeywell DC313NHGP2 is een draadloze deurbel zonder camera. Deze Honeywell is een complete deurbelset bestaande uit een deurdrukker, een draadloze ontvanger (Chime/Gong) en een ontvanger voor in het stopcontact. Hierdoor is het mogelijk om overal in huis en zelfs in de tuin de deurbel horen wanneer er bezoek voor de deur staat. Doordat er een draadloze ontvanger is inbegrepen kan deze overal meegenomen worden. Vooral handig bij huizen met grote tuinen.

De draadloze Honeywell deurbel maakt gebruik van ActivLink technologie die zorgt voor een draadloos bereik tot ongeveer 200m en een maximaal volume van 84dB die hoorbaar is tot 80m. Dit betekent dat het geluid van de bel op een grote afstand te horen is, zodat u nooit meer bezoekers mist.

Een ander interessant kenmerk van de Honeywell Home DC313NHGP2 is de slaapstand, die de deurbel voor 3, 6, 9 of 12 uur dempt, zodat u ongestoord kunt ontspannen. Hierdoor kunt u rustig slapen zonder gestoord te worden door ongewenst bezoek. Het innovatieve Halo light zal u ook waarschuwen voor de aanwezigheid van een bezoeker wanneer de deurbel niet kan worden gehoord.

De deurbel is voorzien van een innovatieve Halo Light-functie, die u waarschuwt voor de aanwezigheid van een bezoeker wanneer de deurbel niet gehoord kan worden. Dit is handig in luide omgevingen of wanneer u zich verder weg van de deurbel bevindt. De Halo Light en LED-strobe bieden discrete maar effectieve visuele waarschuwingen die de gekozen melodie aanvullen. Daarnaast biedt de Honeywell Home DC313NHGP2 een keuze uit zes verschillende melodieën, waaronder Westminster, ding-dong en ding-dong-long.

De batterij van deze draadloze deurbel gaat ongeveer twee jaar mee, wat betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het vervangen van de batterij. Dit maakt de Honeywell Home DC313NHGP2 een onderhoudsarme oplossing voor het bewaken van de toegang tot uw huis.

In vergelijking met andere deurbellen met camera's heeft de Honeywell Home DC313NHGP2 geen camerafunctie, wat betekent dat u geen video-opnames van uw bezoekers kunt maken. Dit kan echter als een voordeel worden beschouwd voor mensen die privacy hoog in het vaandel hebben staan. Bovendien kan het ontbreken van een camera de installatie van de deurbel vereenvoudigen en de kosten verlagen.

Al met al biedt de Honeywell Home DC313NHGP2 een betrouwbare en handige manier om de toegang tot uw huis te bewaken. De combinatie van het draadloze bereik, het Halo Light-systeem, de keuze uit zes verschillende melodieën en de lange levensduur van de batterij maken deze deurbel tot een aantrekkelijke optie voor veel huiseigenaren.

Tweewegcommunicatie
Bewegingsdetectiesensor
Videofunctie